keskiviikko 11. marraskuuta 2015

MITÄ ET VIELÄ TIENNYT MINUSTA?


                    MITÄ ET VIELÄ TIENNYT MINUSTA?

-Oon 164cm pitkä
-haaveilen omasta kirjasta tai cd-levystä
-käytän usein sanontaa "en ehkä kestä" tai "voi järki, ihan oikeesti"
-pelkään pimeää
-kun nauran, heilun puolelta toiselle ja taputan käsiä jalkoihin
-en tykkää, että minua kutsutaan nimellä Maiju
-minulla on 5 veljeä ja 4 siskoa
-rakastan kirjoittamista ja runoilemista
-Oon riisikakkujen suurkuluttaja
-rakastan joulutorttuja ylikaiken
-minulla on sulonen kummityttö
-kyllästyn nopeasti huulirasvoihin ja siksi minulla onkin niitä useita kappaleita, myös käsi- jalkarasvojen kanssa sama
-haaveilen kätilön-ammatista
-rakastan raitakuosia
-en pysty elämään ilman Snapchattia (sc: maijuska98)
-tykkään syksystä supersuper paljon
-oon nuori mummo: kärsin polvivaivoista, dementiasta, kylmyydestä--> villasukat, lapaset ja viltti kovassa käytössä
-en ole vieläkään tyytyväinen blogin ulkoasuun, mutta toivon joskus saavani siitä mieleisen
-tykkään yllätyksistä ja itken, jos sellaisia joskus saan
-haluan naimisiin ja perheen: haaveilen prinsessahäistä
-oon aika syvällinen ihminen ja tykkään enemmän jutella kuin riehua
-mulla on aika lyhyt pinna ja menetän hermoni helposti
-tykkään yksinolosta
-en voi alkaa nukkumaan, jos en kuuntele jotain rauhallista musiikkia
-säikähdän todella helposti
Siinä muutamia asioita, mitä mieleeni juolahti. Oliko samanlaisia tai edes samantyylisiä asioita, mitä voisitte itsestänne sanoa? Mitä ylipäätään tykkäsitte tällaisesta postauksesta? Mun mielestä tätä oli hauska tehdä.

                           ♥Maikki


11 kommenttia:

  1. Haha taian tuntee sut liia hyvin ku tiesin jo kaikki. xd ❤️ Mut eikös parhaat ystävät tunne toiset yleesä aika hyvin joten ei sillee ohme xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jep! Ja yleensä ne kyl tuntee toisensa hyvin. Mutta kiitos!♥

      Poista
  2. mä oon myös riisikakkujen suurkuluttaja, pelkään pimeää, mulla on ihana kummityttö, haluan kätilöks, haluan naimisiin, menetäm hermot helposti, en oo tykkää olla yksin (illalla), säikähdäm helposti jne...xd tää oli kiva!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sittenhän meissä on paljon samaa! Ja tuo riisikakkujen suurkuluttaja on kyllä huippu, jos säkin tykkäät!:D Mutta kiitos!:)

      Poista
  3. Heii tääpäs oli kiva! Tiesin kyllä lähes kaikki noista mut näitä on silti aina kiva tehä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis kiva lukee xddd #aamujumitus aivoissa

      Poista
    2. Haha, voi sua! Mutta kiva jos oli kiva lukee! Ja haha en epäile yhtään ettetkö tietäis nuista melkeen kaikkia:D Mutta kiitos!♥

      Poista
  4. Kiva postaus ja mä en tienny kaikkia noita ainakaa :) mullaki on ihana kummityttö ja haluaisin lätilöksi ja naimisiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista:) Ei sitä aina kaikkea tiedä! Mutta huippu jos löyty jotain samaa sultakin!

      Poista

Kerro ajatuksesi minulle♥