maanantai 16. marraskuuta 2015

MÖKILLÄ


                                     MÖKILLÄ






(kuvat ottanut suurimmaksi osaksi Noora)
Oon nykyään hirveen laiska lähtemään mihinkään ja siksi joka viikonloppu meneekin tylsyyttä valitellessa täällä kämpällä. Osittain voi johtua koulun tuomasta väsymyksestä, jota on vähä liiankin paljon, mutta pääasiassa se johtuu laiskuudesta. Yksinkertaisesti mua ei ole innostanut hypätä junaan ja odotella kyytejä, vaihtoja ja istua ulkona hytisemässä kylmyyttä jne. En kuitenkaan sano, että ne kämppäviikonloput mitä oon viettäny jotenkin kaduttas mua. Päinvastoin. On ollu ihana rentoutua ja viettää omaa aikaa ihan pelkästään itsensä kanssa.
Mutta itse asiaan. Mä oon aina tykänny käydä mökillä joko ystävien tai perheen kanssa. On ihana rauhoittua luonnonkeskelle, kynttilöiden ja takkatulen äärelle, laittaa villasukat jalkaan ja viettää aikaa läheisten kanssa. Mä oon jollain tapaa aika luontoihminen, tykkään välillä vähän "eräjormailla" ja nukkua teltassa monta kerrosta vaatetta päällä. Nyt en kuitenkaan telttaan päässyt, vaan ihanan takkatulen ääreen patjalle lämpimän peiton alle nukkumaan. Minä siis vietin viikonloppuni pitkästä aikaa jossain muualla kuin täällä, minne aina "vahingossa" jumitun. Meillä oli tosi mahtavaa. Poltettiin kynttilöitä, tehtiin hyvää ruokaa, otettiin kuvia, naurettiin "pari lisävuotta elämään", kuunneltiin joululauluja ja kahdella sanalla: nautittiin elämästä.
Oli ihana palata kämpälle hymy suupielissä takana huikea viikonloppu.
Miten teillä meni viikonloppu? Onko joku muukin edes vähän luontoihminen? 
(PS: Sain vihdoin oman kameran jolla pääsen kuvaamaan ihan milloin haluan. Tähän mennessä oon lainannu siskon kameraa mutta nyt omistan oman! Jee kivaa.)

                                     ♥Maikki

8 kommenttia:

  1. ❤️❤️❤️❤️ Nuin iso kiitos sulle. Oli huippua just se että pysty tehä just sitä mitä huvittaa ja nauttia elämästä parhaassa seurassa.❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sullekki!)♥ Ja juurikin noin sen vois tiivistää!

      Poista
  2. oi mitä tunnelmallisia kuvia! tollaset viikonloput on niin kivoja.
    ärsyttää, ku mä en ikinä muista kattoo sun blogia, ku mulla on jotenki jääny päähä et lopetit blogin enkä meinaa muistaa, että bloggaat taas :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja tosiaankin tuollaset viikonloput on kivoja!
      Mutta eisemitään, ei sitä aina kerkiä tai muista jokaisen ihmisen blogia käydä lukemassa ja varsinkaan kommentoimassa!:)

      Poista
  3. Kuulostaa täydelliseltä! Siis mökkeily on vaan niin parasta♥ Ja ihan huippua ku sullaki on nyt ihan ikioma kamera!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli ihanaa! Mutta mökkeily todellakin on ihan huikeeta, kuin myös se että omistan oman kameran♥ Kiitos kommentista!:)

      Poista
  4. Ihania kuvia ja oi ku kivan kuulonen viikonloppu! <3

    VastaaPoista

Kerro ajatuksesi minulle♥