maanantai 18. tammikuuta 2016

IHMEELLISTÄ




Ihmeellistä. Se on uusi blogini nimi. Sen löytäminen oli haastavaa, mutta yhtäaikaa helppoa. Lueskelin monia laulunsanoja, runoja, blogeja, etsin myös netistä ja kyselin ystäviltäni ehdotuksia. Listasin luettelon, josta karsin useita kertoja useita nimiä pois ja lähes aina jäi jäljelle se yksi: ihmeellistä. Haluan kiittää siitä erityisesti Linneaa, mutta myös hänen bloginsa lukijoita, ketkä olitte ehdottaneet niin ihania nimiä Linnealle reilu puoli vuotta sitten. Sieltä minä tämän nimenkin löysin. Haluan kiittää tätä ystävääni myös bannerista. Kaiken kiireen keskellä sen minulle halusit toteuttaa. En voi edes sanoin kuvailla tätä fiilistä tästä kaikesta, mitä olen saanut sinulta ja teiltä kaikilta blogini lukijoilta. Tämä on harrastus mistä minä tykkään ja mitä minä haluan harjoittaa. En ole vielä mikään huippuluokan bloggaaja, eikä minun mielestäni tarvitse ollakaan. Olen minä omana itsenäni ja teen postauksia niin hyvin kuin osaan.


Mutta palataampa tähän nimeen ja siihen, miksi se nimi on juuri tämä: Ihmeellinen. Sanana ihmeellinen kuvastaa hyvin monia asioita, kuten elämää, ystäviä, rakkautta, onnellisuutta, iloa, nauttimista jne. Se kuvastaa sitä, miten jokainen asia tässä maailmassa on omalla tavallaan ihmeellistä ja ihanaa. Se kertoo siitä, miten me ihmiset olemme ihmeellisiä. Yksi pieni sana, joka kuvastaa hyvin paljon tätä maailmaa ja elämää ja sitä, millaista elämää me saamme elää. 

Terkuin erittäin tyytyväinen Maikki

4 kommenttia:

  1. Oi aivan huippu, et sait nyt blogille uuden nimen, joka on mieluisa. Toi on vaan just niin hyvä sun blogille! <3 ja tosi kiva toi banneriki!

    VastaaPoista
  2. Tää nimi ja blogi ja postaukset ja kuvat - liketän suuresti❤️

    VastaaPoista

Kerro ajatuksesi minulle♥