maanantai 25. tammikuuta 2016

KIRPPARILÖYTÖJÄ

                       KIRPPARILÖYTÖJÄ
Tämä kukkakuvioinen takki on "kotoisin": vero modasta
Paita "kotoisin": vero moda 
Jakku "kotoisin": hm
Paita "kotoisin": vero modasta
Neuletakki "kotoisin": o.i.s
Paita "kotoisin": hm
Huppari "kotoisin": honey house

Huppari ja housut "kotoisin": hm

Heissan kaikille ja hyvää alkanutta viikkoa.
Siinäpä kuvia meidän vaatelöydöistä kaupungilta viime lauantaina.
Kuvan vaatteet ovat kaikki ostettu kirpparilta, josta muuten löytää vaikka mitä kivaa halvalla.
Pari vuotta sitten kuulin monta kertaa puhuttavan kirpputoreilla käymisestä ja siitä, miksi sieltä ei kannattaisi ostaa mitään. Kerran olin koulun välkällä pienessä ringissä kavereiden kanssa ja yksi heistä sanoi että "vain köyhät käyvät kirppareilla". Totta toisaalta, mutta toisaalta ei. On niitä rikkaitakin ihmisiä, jotka siellä ostoksia tekevät. Ja sitäpaitsi, minun mielestäni mikään kauppa ei ole vain jotain tiettyä ihmisryhmää varten?
Nykyään se on ehkä vähän suositumpi paikka, mitä ennen. Etenkin opiskelijoilla rahaa on hyvin vähän, mutta sitä kuluu sitten myös sitäkin enemmän, jonka vuoksi olen sekä kuullut että nähnyt, miten paljon heitä kirppareilla kiertelee.
Mä rakastan kirppareita. Se on erittäin halpa mutta myöskin hyvä "kauppa". 
Käyttekö te usein kirppareilla shoppailemassa?

-Maikki

2 kommenttia:

  1. Kirpparit ja iiiso sydän! ♥ Halpaa ja kaiken lisäks paljon ekologisempaa kun kaiken ostaminen uutena. Kannatan ja oon aina kannattanu, muiden puheista piittaamatta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri niin! Ihan niin huikea paikka, josta löytää halvalla kaikkea. Ja sellaset ostokset piristää paljon enemmän mieltä kuin sellaiset, johon tuhlaat monta kymmentä euroa enemmän, mitä vaikka vertaa kirppariin! Mutta minä myös kannatan!♥

      Poista

Kerro ajatuksesi minulle♥